Правники обговорили зміни у рекламі лікарських засобів

Не заборонами і дозвільними процедурами наводити лад у рекламі лікарських засобів, а формуванням свідомого ставлення бізнесу з метою недопущення маніпуляцій у цій галузі, зменшення випадків самолікування.

Актуальні проблеми врегулювання реклами лікарських засобів обговорювали під час круглого столу під егідою Асоціації правників України в рамах комітету медичного права, який очолює партнер Jurimex Марина Слободніченко.

Зокрема, йшлося про підготовку законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення реклами лікарських засобів)».

На необхідності прийняття закону, який би навів лад на цьому поприщі та визначення МОЗ України органом контролю за рекламою ліків наголосив під час дискусії заступник міністра охорони здоров’я Роман Ілик.

Заступник голови Нацради з телебачення і радіомовлення Ульяна Фещук в цілому підтримала позицію законопроекту, наголосивши на співрозмірності пропонованих санкцій.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone