Світові ІТ-компанії починають боротьбу із мовою ворожнечі в інтернеті

Єврокомісія у співпраці з найбільшими світовими ІТ-компаніями починає боротьбу з поширенням в інтернеті національної та релігійної ненависті.

Акцію уже підтримали Facebook, Twitter, YouTube і Microsoft.

У кінці травня провідні гравці світового ІТ-ринку підписали особливий кодекс дій, взявши на себе зобов’язання запобігати поширенню “мови ворожнечі”. Угода передбачає, що компанії повинні будуть розробити внутрішні процедури і провести навчання працівників, щоб ті могли оперативно відслідковувати появу в соцмережах висловлювань, що розпалюють ненависть, і протягом 24 годин реагувати на них (вилучати зміст і блокувати доступ до них).

Також ІТ-компанії обіцяють зміцнити співпрацю з цивільними громадськими організаціями, що будуть допомагати ідентифікувати агресивний словесний контент. Надалі ці компанії ділитимуться своїм досвідом з іншими підприємствами, платформами і операторами засобів соціальних мереж.

“Інтернет – це простір для свободи слова, а не для розпалювання ненависті. Кодекс поведінки проти незаконної риторики ненависті в інтернеті, який узгоджений сьогодні з ІТ-компаніями, забезпечить, щоб в інтернеті не було місця публічним закликам до насильства і ненависті”, – заявила комісарка ЄС з питань юстиції, прав споживачів і гендерної рівності Віра Юрова.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone