Як переселенцям отримати соцвиплати — відповіді Ощадбанку

Минулого тижня юристи КримSOS разом із представниками інших громадських організацій зустрілись із працівниками Ощадбанку й розпитали про всі деталі нарахування переселенцям соцвиплат.

Про це Центру інформації про права людини повідомили у КримSOS.

Відповідно до останніх змін до Постанови Кабінету Міністрів України № 637 від 5 листопада 2014, АТ “Ощадбанк” став єдиним банком, через який переселенці зі сходу та Криму можуть отримувати соціальні виплати, в тому числі пенсію.

Нижче відомості, отримані безпосередньо від Ощадбанку.

Про відкриття рахунків

До 1 липня 2016 року усі переселенці, які отримували соціальні виплати в інших банках, повинні були відкрити рахунки АТ “Ощадбанк” для продовження отримання соціальних виплат. Ті особи, які не встигли перереєструватись, повинні негайно звернутись до найближчого відділення АТ “Ощадбанк” для проведення процедури перереєстрації (більше про це в детальній інструкції).

Про зворотній зв’язок

Ощадбанк в багатьох випадках не встигає розмістити або не має роз’яснень щодо процедури доступу до його послуг переселенцями. Втім ви завжди можете звернутись до представників Ощадбанку за телефоном 0 800 210 800 або написавши на електронну пошту *protected email*.

Про електронні пенсійні посвідчення

Як ми повідомляли раніше, з 1 серпня 2016 року Ощадбанк починає виготовляти та обмінювати існуючі платіжні картки на електронні пенсійні посвідчення. Працівники Ощадбанку звертають увагу на те, що процес обміну є тривалим, а тому просять переселенців не поспішати зі зверненнями до відділень банку в перших числа серпня, аби не створювати черг.

Про тарифний пакет

На даний момент банківські картки, що видаються переселенцям, обслуговуються за тарифним пакетом “Східний”. Згідно з цим тарифним пакетом, зняття грошей можливе тільки з банкоматів Ощадбанку. При цьому власники таких карток можуть розраховуватись ними в магазинах та інших установах за допомогою терміналів. Водночас можливість розрахунку такою карткою через мережу Інтернет не передбачена. Більше інформації про тарифний план за посиланням (необхідно скачати файл .rar);

Про обслуговування клієнтів на дому

Окремо обговорювалось питання щодо обслуговування клієнтів, які не можуть самостійно звернутись до відділення банку через важкий фізичний стан. Представники банку повідомили, що на даний момент не існує процедури обслуговування клієнтів на дому. Ощадбанк звернувся до Національного банку України, для погодження процедури “виїзного обслуговування”. Наразі єдиним варіантом для вирішення проблем, пов’язаних із обслуговуванням клієнтів на дому, є звернення в банк від імені такої особи на підставі довіреності.

Про доставку грошових коштів поштою

Представники Ощадбанку запевнили, що клієнт банку не повинен сплачувати ніяких грошей за доставку грошових коштів представниками пошти. На додаток, переважна більшість послуг, що надаються отримувачам соціальних виплат банківською установою є безкоштовними

Про отримання пенсій через Укрпошту

Ті пенсіонери, котрі отримували пенсії через відділення Укрпошти, можуть і надалі отримувати виплати таким способом.

 

Джерело: КримSOS

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone